Logistikk, Kunde- og Forbrukerservice

Logistikk og lager

Våre lagerfasiliteter skaleres til ditt behov, og vårt supply chain-team sørger for at dere får de nødvendige prognoser og bestillinger i tide. Det at vi har gode verktøy for å måle og analysere salgstall gir oss også presise estimater for innkjøp – slik at du unngår tomme butikkhyller.

 

Kunde, forbruker og kommunikasjon

Vi håndterer din kunde- og forbrukerservice, i tradisjonelle så vel som nye digitale kanaler.

  • Kunde: Vårt kompetente kundeservice-team håndterer raskt alle henvendelser knyttet til supply chain fra våre kunder.
  • Forbruker: Vi har et eget callsenter for alle forbrukerhenvendelser, der de svarer på generelle konsumentspørsmål og håndterer eventuelle reklamasjoner. Hver måned utarbeides det rapporter for samtlige henvendelser vi mottar, slik at vi kan følge opp merke for merke.
  • Kommunikasjon: Vår kommunikasjonsavdeling er ansvarlig for å håndtere evt mediehenvendelser, samt beredskapssituasjoner.

Med kunde- og forbrukerservicen hos oss kan du fokusere på egen kjernevirksomhet, og samtidig være trygg på at vi håndterer alt enkeltstående spørsmål til fullskala tilbaketrekninger av produkter effektivt og profesjonelt.