Verdensvant med Teezer

Teezer skal være en drikk med fart i! utbasunerer produktsjef Annette Grymyr. Ringnes lanserte nylig to varianter i den nye serien Teezer Around the world: Teezer Barcelona Red lips og Teezer Reykjavik Blue ice.

- Vi har hatt en god salgsutvikling for Teezer. Den nye, trendye serien ser ut til å bli populær, spesielt Barcelona-varianten. Begge tar seg godt ut i hyllene på utesteder, sier Grymyr.
Alkopopdrikken selges på utesteder og Vinmonopolet, og skal appellere til forbrukere i begynnelsen av 20-årene. Gjerne dem som ikke er så glad i øl. Allerede til høsten kommer en ny smak, og til jul enda en variant i serien. Smakene som ikke gjør det bra tas ut av omløp.
- Vil ikke de mange variantene forvirre forbrukerne?
- Dagens unge forbrukere forventer at vi ofte skal komme med nyheter. De er åpen for å prøve nye og spennende smaker. Det skal skje mye rundt merket. Teezer skal være litt vill og galen!